wtorek, 8 grudnia 2009

Poznajmy nowa obsade :)

Szanowni Czytelnicy, Czytelniczki i wszelkiej maści Łosiomaniacy,

Tak to czasami bywa, zwłaszcza w sitcomach, ze główna rola trwa w nieskończoność, ale zmienia się jej odtwórca :) Jako ze znany wam dotychczas Mos Klemens nadal ma status zaginionego postanowiłem poszukać nowej gwiazdy! Casting się zakończył i o ironio wygrał go.... Los :) Tak, tak Klemens nadal pozostanie Łosiem i nadal dość baryłkowatym :))) Ma trochę inna maść i jest trochę mniejszy, ale zapewniam was, ze to taki sam łobuziak i rozrabiaka co jego poprzednik. Klemens 2 miał do tej pory kilak ciekawych doświadczeń, nazwijmy je po prostu "Kurzy Epizod", każde kolejne będą już dokumentowane. A wiec, po raz drugi, ZACZYNAMY!!!! Oto Klemens 2 od dziś zwany po prostu Klemensem :))))

8 komentarzy:

Diy Oli pisze...

nieeeeeeeeeee!!!
to nie klemens tylko jakiś sztrux sztuczny!
jestem na nie i czekam na powrót prawdziwego Kelmensa.

motyk! pisze...

To powodzenia :))) Ja tez czekam, ale sie nie doczekam :))) Co zrobic taki lajf, a Klemens moze byc tylko jeden wiec radze przywykac do nowego :) Z czasem sie uszlachetni :)))

Dud pisze...

Klemens jest ok, tylko czekam na fotkę z nim.

Diy Oli pisze...

a j Ci mowie, ze sie doczekasz! Czuje, ze Klem przemowi ludzkim głosem i w wigilie do Ciebie zadzwoni, nosz kurwa czuję to!

Py$ka pisze...

Też uważam, że fajniej by było jakby stary Klemens był:(.... ale niestety obawiam się, że już nigdy się nie znajdzie:( ale powiem szczerze, że najbardziej to jestem spragniona pomysłowości Taty Klemensa, i czy ta kreatywność będzie się przejawiała przez tego czy tamtego Klemensa, to nie ma dla mnie większego znaczenia;) Wierzą, że wkrótce się przyzwyczaję do tego karłowatego stworka;) Powodzenia Motyku:* czekam na pierwsze posty

motyk! pisze...

Powiem tak :) Ja sam mam mieszane uczucia, ale czegos mi brakuje :))) Postanowilem sprobowac, ocenicie jak wyjdzie :) Zwykle akurat pomyslow mi nie brakuje :D Kurczaki do paki i do roboty :P

Unknown pisze...

Ja jestem za !
Nowy Klem mi sie podoba!
Klem - reaktywacja :):):)
Zapraszamy do nas!

Justa pisze...

Nie zastanawiałes sie nad Misiem Zuzią, Miecia, Fruzia , Fredziem lub Zyziem?
Mysle ze któres z nich moglo by godnie zastąpić Klemesna.

Terry McAuliffe
osób odwiedziło Klemensa
Terry McAuliffe